Halaman

Sabtu, 21 November 2009

Program Sepenuh Masa IMSmartKidsTC 2010

PENDAFTARAN BARU 2010 DIBUKA SEKARANG!!!



1. Program Cepat Membaca e-Xra Sepenuh Masa

a) Bahasa Melayu
b) Bahasa Inggeris


2. Kelas Tuisyen Akademik Darjah 1-6
a) Bahasa Malaysia
b) Bahasa Inggeris
c) Matematik
d) Sains


3. Kelas Tuisyen Pra-Sekolah
a) Program Cepat Membaca e-Xra B.M
b) Speed Reading Programme e-Xra B.I
c) Mathematics
d) Sciences
e) Jawi
f) Pendidikan Islam termasuk kelas mengaji & fardhu ain



4. Kelas Mengaji & Fardhu Ain
Terbuka daripada 4 tahun dan ke atas.

5. Kelas Komputer
a) Microsoft Office Word
b) Microsoft Office Power Point
c) Microsoft Office Excel

6. Kelas Tuisyen One to One (Darjah 1 -6)

Semua subjek



2 ulasan:

  1. Saya amat berminat program ini dan saya ingin menghantar anak saya berumur 7 tahun belajar semasa cuti sekolah ni.Masalahnya program ni tidak ada di Johor ke?Dan satu lagi berapa bayarannya.

    BalasPadam
  2. Boleh layari e-xra.com dan cari centre terdekat dengan saudari..

    Bagaimanapun sekiranya tiada centre terdekat dengan saudari, saya bersedia menunjuk ajar method ini secara peribadi dengan saudari.

    Kaedah ini sangat berkesan dan diiktiraf oleh MOSTI, Malaysia.Setakat ini kami telah mengajar kepada lebih 40 orang pelajar dalam setahun.Insyallah.

    Boleh hubugni saya terus di talian; 014-9285411.

    BalasPadam