Halaman

Isnin, 15 Februari 2010

Senarai pelajar 'Reading Class' 2010

Senarai nama pelajar Program Cepat Membaca 2010
(senarai nama ini masih dalam proses 'update', ibu bapa diminta bersabar. Terima kasih dan kami sangat menghargai anda)



Bil Nama               Masa
1 Amirah Syafiqah Amalihan 8
2 Muhamad Aqil Ahmad 3
3 Fatin Najla Haris 8
4 Humairah Hadirah Mohd Johaimi 3
5 Balqies Aliesyah 3
6 Aina Azlyn 3
7 Farah Aliesyah Zamri 8
8 Muntaqim Al Mubarak 9
9 Nor Syahirah roslan 8
10 Khairunnisa Liyana Roslan 2
11 Nur Syafiqah Mohd Salleh 8

2 ulasan:

  1. Saya mempunyai Degree dalam bidang Kimia. Saya sedang mencari pekerjaan dan saya berminat untuk menjadi guru tuisyen part time. Saya tidak mempunyai pengalaman mengajar di sekolah/pusat tuisyen sebelum ini tetapi saya pernah bekerja sebagai trainer di syarikat elektronik. Masih ada kerja kosongkah sebagai guru tuisyen part time di IMSMARTKIDS?

    -ANISA, ALOR GAJAH-

    BalasPadam
  2. Saya ingin bertanya ttg jawatan guru tuisyen part time.Saya mempunyai ijazah dalam komunikasi.

    Terima Kasih
    ieda_usm@yahoo.com

    BalasPadam